loading
attention
Du har tastet feil kode Kontakt kundeservice »
Glemt koden Abonner på magasinet
annonse
Bygg Reis Deg 2015
ONSDAG - LØRDAG: Bygg Reis Deg venter 45.000 besøkende i løpet av fire dager på Norges Varemesse. Bildet er fra Bygg Reis Deg i 2015.

Venter 45.000 besøkende

/ 2017-10-17 14:31:29

546 utstillere, 10 konferanser og over 100 seminarer. Onsdag åpner Bygg Reis Deg dørene for anslagsvis 45.000 besøkende.

Bygg Reis Deg på Norges Varemesse i Lillestrøm. Messen er rettet mot alle bransjer i byggenæringen, og er den største messen av sitt slag i Norge. 18. – 21. oktober 2017.

Bygg Reis Deg AS eies av Bygningsartikel-Grossisternes Forening og Byggevareindustriens Forening.

Samspill den røde tråden

Bygg Reis Deg har som visjon å være Byggenæringen viktigste møteplass. Den møteplassen hvor alle, uansett bransje og del av byggeprosessen de jobber i, møtes for å utveksle erfaringer og tilegne seg ny kunnskap. Den røde tråden for Bygg Reis Deg 2017 er samspill for en smart og bærekraftig byggenæring.

Byggenæringen er Norges største fastlandsnæring. I alle landets kommuner er næringen en vesentlig bidragsyter til arbeidsplasser og verdiskaping. Vi har mer enn 250.000 ansatte i bygg, bolig, anlegg- og eiendomsbransjen, og ved økt samspill og bruk av digitale verktøy er det potensial for betydelige økonomiske- og miljømessige gevinster.

Konferanse- og seminarprogrammet Det Norske Byggemøte går over tre dager under Bygg Reis Deg.

Her ønsker Bygg Reis Deg å vise hvordan byggenæringen kan bidra til betydelige miljømessige- og økonomiske gevinster ved å digitalisere sammen og øke samspillet mellom bransjene i byggeprosessen.

DETTE SKJER: Fullstendig konferanseprogram

Mer enn 550 utstillere fra 17 nasjoner er på plass. De skal fortelle deg om sine innovative produkter, nyheter og løsninger.

Flere besøkende i 1954

Den første Bygg Reis Deg ble arrangert på Festningsplassen på Akershus festning i 1954.  Norges Varemesse var allerede den gang med som teknisk arrangør, og dette ble starten på et langt samarbeid mellom Norges Varemesse, Bygningsartikel-Grossisternes Forening i Oslo og etter hvert også Norske Byggevareprodusenters Forening.

Den første utstillingen hadde 60.000 besøkende og 221 utstillere. På denne tiden var det stor byggeaktivitet på grunn av bolignød og varemangel. Slik sett var det en takknemlig oppgave å arrangere en messe som på det tidspunktet var den største i Skandinavia, og som hadde som mål å bli etablert som en permanent byggevareutstilling.

LES MER: Kronprinsen kommer også

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

ABONNER på magasinet
annonse
Tilgangskode



annonse
annonse
annonse
annonse