loading
attention
Du har tastet feil kode Kontakt kundeservice »
Glemt koden Abonner på magasinet
annonse
TRONDHEIM-BESØK: Daglig leder Svein Asbjørnsen i Tempe VVS Senter har fått besøk av Grohe-traileren og distriktssvarlig Frank Malin i Grohe Midt-Norge.
TRONDHEIM-BESØK: Daglig leder Svein Asbjørnsen i Tempe VVS Senter har fått besøk av Grohe-traileren og distriktssvarlig Frank Malin i Grohe Midt-Norge.

Tempe VVS satser på Grohe

/ 2018-08-16 13:41:57

K. Lund-eide Tempe VVS Senter AS satser videre med Grohe og bryr seg lite om støyen rundt Megaflis-samarbeidet.

Daglig leder Svein Asbjørnsen  i Tempe VVS Senter viser stolt frem Grohe-traileren som nå er i Trondheim.

Trenger solide merkevarer

I år har Tempe VVS satset mye på Grohe sitt vareutvalg, og ifølge selskapet med stort hell:

– Kundene er alltid i fokus og de vet som regel hva de vil ha. Vi som faghandel er helt avhengig av å følge med på hva kunden etterspør og kombinasjonen av kvalitet og riktig pris/design er alfa og omega. I fjor ble også Tempe VVS sin nye nettsatsing etablert og vi er opptatt av å se langsiktig fremover. Grohe er absolutt et eksempel på en slik leverandør vi trenger. Grohe er med på å trekke publikum inn på nettsiden vår og i butikken. Uten slike solide merkevarer så vil handelen stoppe opp, sier Lars Erik Røe Magnussen, ansvarlig ansvarlig for marked, innkjøp og nett i Tempe VVS Senter i Trondheim.

LES MER: Grohe om Heidenreich-exit: Vi er skuffet

Store endringer

Røe Magnussen mener det vil skje store endringer i VVS-bransjen de neste fem årene.

– Det gjelder hvordan vi jobber med kundene og hvordan produktene vil forandre seg. Satsningen på netthandel har gitt et betydelig løft i butkken vår og er med på å stake ut en ny måte å drive butikk på. VR-briller og interaktiv handel er neste steg i utviklingen. Studie av varehandel må skje på andre områder enn i VVS-bransjen: Vi følger derfor med på store aktører innen blant annet hvitevarer og møbelbransjen, både i Norge og i utlandet, for å hente inspirasjon til å skape morgendagens handel.

Alt kan handles på nett

Grohes mangeårige samarbeid med Megalis har skapt betydelig debatt.

Priskonkurransen fra Megaflis tar daglig leder Svein Asbjørnsen det med stor ro.

– Dette er en helt naturlig utvikling, alt kan handles på nett. Men vi har såpass mange verktøy i dag at vi kan gi kunden en større kundeopplevelse både i butikk og på nett hvis vi ønsker det. Megaflis er lett å analysere og er forutsigbar i forhold til sin drift. Vi etablerte livechat på nettsiden vår i år, og vi opplever ofte at kundene spør oss om pris direkte fra Megaflis-butikken. Og ja, oftere og oftere vinner vi konkurransen. Det gjelder bare å ha de rette leverandørerne med seg. Grohe er en slik leverandør, som er opptatt av å gi kunden en helt annen kundeopplevelse. Grohe-traileren er et godt eksempel, dette er helt rått og kundene elsker det, sier Asbjørnsen.

Målet: en million på to dager

Asbjørnsen og Røe Magnussen har målet klart: Å selge for en million kroner under Grohes todagersbesøk i Trondheim.

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

ABONNER på magasinet
annonse
Tilgangskode



annonse
annonse
annonse
annonse