loading
attention
Du har tastet feil kode Kontakt kundeservice »
Glemt koden Abonner på magasinet
annonse
Steinar Løvbak driver rørleggerbedrift i Hamar sammen med sønnene Emil og Martin. Løvbak ble kåret til Årets Rørkjøper i 2014. Foto: Harald Vingelsgaard.

Rørkjøp: – Vi er det beste valget

/ 2016-04-12 19:13:53

– Medlemmenes lønnsomhet og effektivitet er det viktigste for Rørkjøp.

–  Vi skal fortsette arbeidet med å sikre at Rørkjøp er det beste valget, sier administrerende direktør Frank Olsen i Rørkjøp.

Medlemmene i Rørkjøp samles denne uken i Trondheim for å stake ut den videre kursen til landets største rørleggerkjede. Årsmøtet arrangeres på Hotel Britannia i Trondheim.

– Temaet for årets årsmøte er «Til topps med Rørkjøp». Det handler om at vi skal fortsette å bringe medlemmene våre fremover og oppover. Rørkjøp skal fortsatt være den kjeden med de mest lønnsomme bedriftene, sier administrerende direktør Frank Olsen, i en pressemelding.

I tillegg til de formelle årsmøteforhandlingene består møtet som vanlig av et faglig program, generalforsamling, årsmøtemiddag og leverandørmesse.

Har jobbet målbevisst

I mange år har Rørkjøp jobbet målbevisst med å skape verktøy som skal gjøre medlemmene mer effektive og lønnsomme. Nylig ble kjedens eget kvalitetssikringssystem lansert, utviklet av Rørkjøp i samarbeid med rørleggere og fagekspertise.

– Våre medlemmer har det smarteste KS-systemet tilpasset rørleggerens hverdag. Fordi vi har utviklet dette sammen med Rørkjøpere og folk som kjenner rørleggerens hverdag, har vi fått et system som hjelper rørleggerne med å bli enda mer effektive, forklarer Olsen.

KS-systemet er uavhengig av plattform og kan brukes på datamaskiner, nettbrett og smarttelefoner. Det gjør at blant annet sjekklister og dokumentasjon kan lastes opp og oppdateres ute på anlegg og prosjekt.

Salgsøkning på nett

Rørkjøp lanserte nettbutikken sin for to år siden, som den første rørleggerkjeden med egen netthandel.

– Vi opplever en solid økning i salget via nettbutikken. Forbrukerne er kvalitetsbevisste og ønsker å være sikre på at de får kvalitetsvarer når de bestiller på nettet. Derfor kommer de til vår netthandel, forteller Olsen.

Videre jobber de nå i økende grad med synlighet overfor norske forbrukere.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

ABONNER på magasinet
annonse
Tilgangskode



annonse
annonse
annonse
annonse