loading
attention
Du har tastet feil kode Kontakt kundeservice »
Glemt koden Abonner på magasinet
annonse
GÅR NYE VEIER: Her er interiørbloggeren Inger-Lise Lillerovde sammen med Purus under årets VVS Arena på Gardermoen.
GÅR NYE VEIER: Her er interiørbloggeren Inger-Lise Lillerovde sammen med Purus under årets VVS Arena på Gardermoen.

Samarbeider med blogger

/ 2017-10-11 12:19:17

Purus samarbeider med interiørbloggeren Inger-Lise Lillerovde for å få mer oppmerksomhet i forbrukermarkedet.

– Det er ingen tvil om at planlegging av nytt bad starter med valg av sluk. Mens du kan bytte baderomsinnredningen er valget av sluk kanskje den viktigste avgjørelsen du tar, sier den profilerte interiørbloggeren Inger-Lise Lillerovde.

Følges av 130.000

Under navnet @ingerliselille, har Inger-Lise Lillerovde over 130.000 følger på Instagram.

Hun har først og fremst tatt bilder og blogget om sitt eget hus. I flere omganger har badet hennes stått sentralt, og på badet har hun et Purus Line designsluk.

– Det er over tre år siden vi nå bygget badet vårt. På det tidspunktet var rørleggeren skeptisk til å legge et designsluk helt inntil veggen. Men med en god rørlegger og ved help fra Purus Joti AS, så var vi tidlig ute med et designsluk inntil vegg, sier Inger-Lise Lillerovde.

Skaper oppmerksomhet

– Vi har sett at Inger-Lise har skapt stor oppmerksomhet rundt vår Purus Line. Det er klart at Inger-Lise har bidratt til å påvirke forbrukerne til å tenke gjennom valg av sluk før rehabilitering av badet starter, sier sier salgsjef Søren Knudsen i Purus.

Purus har hatt den gleden av å få besøk av Inger-Lise ved ulike anledninger. Både på messen til VVS Eksperten og nå sist på VVS Arena møtte Inger-Lise opp for å få med seg siste nytt på slukfronten.

Markedskoordinator Jarle Ørnebo i Porus Joti opplyser at det økonomiske i samarbeidet med bloggeren er konfidensielt.

– Det er for øvrig naturlig at vi ser felles verdier i samarbeidet, ettersom bloggeren har vært Purus-entusiast over lengre tid. Det innebærer at vi til enhver tid enes om kost- og nytteverdi fra aktivitet til aktivitet, sier Ørnebo.

Du kan følge Inger-Lise Lillerovde på instagram under navnet @ingerliselille og www.ingerliselille.no

Purus Joti AS  omsatte i 2016 for 79,5 millioner kroner og fikk et driftsresultat på 7,5 millioner.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

ABONNER på magasinet
annonse
Tilgangskode



annonse
annonse
annonse
annonse
annonse