loading
attention
Du har tastet feil kode Kontakt kundeservice »
Glemt koden Abonner på magasinet
annonse
PÅ BRYGGEBESØK: Markedssjef Ole-Christian Mork i Grohe (t.v) og faglig leder Espen Kvarud i Nore VVS. Foto: Jan Erik Røine.

Lover flere PR-stunt

Jan Erik Røine / 2016-09-05 14:28:30

– Dette vil vi gjøre mer av, sier Espen Kvarud i Nore VVS.

Lørdag tok tusenvis av båtinteresserte og matglade osloborgere turen ned til solfylte Aker brygge hvor det ble arrangert både mat- og båtmesse. Der var også Grohe med sin mørkeblå lastebil som de i disse dager benytter i sin «Work Smarter Tour».

– Vi tenkte at vi skulle gjøre noe som ikke er blitt gjort så mange ganger før – ta med produktene våre rett ut til befolkningen, forteller markedssjef Ole Christian Mork i Grohe til Rørfag.

Mork, som kom til Grohe fra Swix i fjor, har god innsikt i forbrukermarkedet – et marked de selv ønsker å ta en større del av.

– Derfor kommer vi til å gjøre mer av dette i tiden fremover, røper Mork uten å ville si noe om hvilke konkrete planer de har.

Les også: Grohe får ny norgessjef

Viste bredden

Lærer dere noe av å møte forbrukerne?
– Absolutt. Og så får vi en påminnelse om at det kreves en stor jobb for å gjøre forbrukerne godt kjent med produktene våre, sier han.

For å nå ut til forbrukerne er Grohe helt avhengig av et godt samarbeid med rørleggerne. Derfor inviterte Grohe Olo-bedriften Nore VVS med ned til traileren på Aker brygge.

–  Vi har et godt samarbeid Varme & Bad og Nore VVS. For oss er det bra å ha noen som kan følge opp kundene i etterkant, understreker Mork.

Faglig leder og rørleggermester i Nore VVS, Espen Kvarud var ikke sen om takke ja da Grohe spurte om de ville stille.

– Dette er en knallbra måte å møte forbrukerne på. I tillegg får få vist frem bredden i produktene, poengterer Espen Kvarud som stilte på Aker brygge med tre kolleger.

– Vi samarbeider bra med Grohe og rørleggerne våre liker å bruke produktene deres. Dette vil vi gjøre mer av.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

ABONNER på magasinet
annonse
Tilgangskode



annonse
annonse
annonse
annonse
annonse