loading
attention
Du har tastet feil kode Kontakt kundeservice »
Glemt koden Abonner på magasinet
annonse
PARTNERE: Rådgiver Sigmund Malkenes (til venstre) i Dinamo, rådgiver Oda Louise Toven, Grohe-sjef Ole Christian Mork og seniorrådgiver Elin Ytterdahl Tohje i Dinamo.

Dinamo skal styrke Grohe

/ 2017-01-19 15:42:43

Grohe har valgt Dinamo som kommunikasjonsbyrå etter en omfattende byråkonkurranse. Dinamo skal styrke Grohes posisjon i Norge.

I konkurranse med fire andre byråer var det Dinamo som til slutt stakk av med seieren om å bli Grohe sitt kommunikasjonsbyrå i Norge.

Styrker markedsposisjonen

Grohe satser kraftig for å styrke markedsposisjonen. Selskapet har de siste årene styrket organisasjonen og jobbet med å reposisjonere selskapet. Nå skal de øke kommunikasjonsinnsatsen i Norge sammen med Dinamo.

– Vi har offensive planer for Norge de kommende årene. En naturlig konsekvens av dette er også å øke fokuset på markedsaktiviteter og kommunikasjon. Da vi utlyste byråkonkurransen fokuserte vi på å finne et byrå med samme offensive innstilling og som kunne løse hele spekteret av kommunikasjonstjenester: fra PR og design til reklame og markedsaktiviteter. Dinamo overbeviste på samtlige punkter. Vi gleder oss til å skape øyeblikkene og historiene som betyr noe for våre kunder sammen med Dinamo, sier Grohes Norge-sjef Ole Christian Mork.

Bevisstgjøre publikum

Teamet i Dinamo som skal jobbe sammen med Grohe er seniorrådgiver Elin Ytterdahl Tohje og rådgiverne Oda Louise Toven og Sigmund Malkenes.

– Å få anledning til å være med på å styrke merkevaren Grohe i Norge er en utfordring vi gleder oss til å ta fatt på. Mange av oss har i dag et Grohe-produkt på badet eller på kjøkkenet, men kanskje har flere av oss et ubevisst forhold til hvilke produkter det er som pryder de to viktigste rommene i hjemmet. Vår jobb blir å tydeliggjøre hva Grohe står for og hva Grohe er, slik at folks forhold til merkevaren ikke blir et ubevisst et, sier seniorrådgiver Elin Ytterdahl Tohje.

LES MER: Mork blir ny sjef for Grohe Norge

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

ABONNER på magasinet
annonse
annonse
annonse
annonse