loading
attention
Du har tastet feil kode Kontakt kundeservice »
Glemt koden Abonner på magasinet
annonse
GLEDER SEG: Divisjonsdirektør VVS John Thomas Blandhoel i Ahlsell kommer med fullt trykk til VVS-dagene.
GLEDER SEG: Divisjonsdirektør VVS John Thomas Blandhoel i Ahlsell kommer med fullt trykk til VVS-dagene.

Effektiviserer rørleggeren

Arne Kongsnes / 2018-09-28 08:00:13

Grossisten Ahlsell kommer til VVS-dagene med sitt nye konsept «Effektiv byggeplass». Målet er å gjøre rørleggeren mer effektiv og lønnsom.

John Thomas Blandhoel (47) er divisjonsdirektør for VVS i Ahlsell Norge, selskapet som i fjor omsatte for 5,2 milliarder kroner. Rundt 2 milliarder av dette kommer fra VVS-divisjonen.

Flott arena

– VVS-dagene er en flott arena for oss å fortelle om alt det spennende som skjer i Ahlsell – både på produktsiden og i utviklingen av nye tjenester. Mange av kundene våre er på plass på VVS-dagene, og da ønsker vi å bidra til at de får mest mulig ut av disse dagene – i stedet for å etablere egne arenaer som stjeler enda mer tid av fagmannen, sier Blandhoel.

LES MER: Her er flere utstillere som kommer til VVS-dagene 19.-21. oktober

Roadshow

Forventningene er store foran de tre dagene fra 17. til 19. oktober på Norges Varemesse i Lillestrøm.

Blandhoel forventer intet mindre enn at samtlige rørleggere tar turen innom standen og gir Ahlsell sjansen til å fortelle hvordan selskapet gjør det enklere å være fagmann.

– Vårt oppdrag er å bidra til effektivitet og bærekraft i alt rørleggeren gjør. Under VVS-dagene er målet å overbevise om at vi faktisk har tatt en lederrolle i dette arbeidet, sier Blandhoel.

For å trekke folk til standen skal Ahlsell blant annet gjennomføre en roadtrip rundt på sine største butikker for å skape oppmerksomhet om deltakelsen på VVS-dagene.

Effektiv byggeplass

Ahlsell lanserer sitt nye logistikk-konsept «Effektiv Byggeplass» under VVS-dagene:

– Kort sagt er dette vårt bidrag til smartere, grønnere og mer effektive byggeplasser. Med Ahlsell i ryggen skal rørleggeren oppleve mer lønnsomhet i alt fra små til store prosjekter, forklarer Blandhoel.

NYTT KONSEPT: Ahlsell lanserer logistikk-konseptet «Effektiv byggeplass» under VVS-dagene i oktober.NYTT KONSEPT: Ahlsell lanserer logistikk-konseptet «Effektiv byggeplass» under VVS-dagene i oktober.

Han mener rørleggerne fortsatt har mye å hente på logistikken på arbeidsplassen, og dermed kunne bruke mer tid på timer som kan faktureres kunden.

– Som grossist er vi opptatt av å bidra til at aktørene i bransjen utfyller hverandre: Gode leverandør leverer gode løsninger som vi distribuerer effektivt. Dermed kan rørleggeren bruke mest mulig tid på det han skal gjøre, altså montere og installere.

Blandhoel avslutter med å fortelle at Ahlsell også kommer til å vise fram selskapets egne «Eksklusive merkevarer» – både innen teknisk VVS og baderom.

Du møter Ahlsell under VVS-dagene 2018 på stand #C04-18.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

ABONNER på magasinet
annonse
Tilgangskode



annonse
annonse
annonse